man sitter med laptop i en fåtölj

Spetsa din profil, ta hjälp av Finansförbundets karriärtjänster

Oavsett om du är nybörjare eller van att söka nya utmaningar tjänar du på att spetsa din profil. Ta chansen att få rådgivning, feedback och intervjuträning med våra karriärtjänster.

Som medlem i Finansförbundet kan du boka olika karriärtjänster som kan stärka din jobbprofil. De är kostnadsfria eller bokas till förmånliga priser. Du behöver logga in för att beställa tjänsterna.

Finansförbundets karriärtjänster

När du berhöver stanna upp för ett upp ett ögonblick. Samtala om din framtid med en coach.

Ta hjälp av en jobbexpert när du behöver ett bollplank angående ditt jobbliv, jobbsökande eller din professionella utveckling.

• CV och personligt brev, kostnadsfritt (ordinarie pris 598 kronor).
  • LinkedIn-profil, gratis (ordinarie pris 349 kronor)

Ta hjälp en jobbexpert för att vara förberedd när du ska på jobbintervju. Du kan öva både muntligen och skriftligen om du vill.

Rabatterat pris 99 kronor (ordinarie pris 930 kronor).

Öva och förbered dig inför de logiktester som ofta ingår som ett komplement till anställningsintervjun. Ett test används oftast som ett underlag för diskussion. Du ska alltid få veta hur testresultatet ska användas och vem som kommer att läsa det. Tjänsten erbjuds i samarbete med Squidfactor.

• Gratis för dig som student.
  • Rabatterat medlemspris: 229 kronor per månad eller 399 kronor för tre månader (ordinarie pris 299 kronor per månad).

Logga in och använd karriärtjänster